X
تبلیغات
رایتل
هزار وب صفحه اصلی _ ایمیل
لینک دوستان
آموزش آرایشگری تندر
جواد مارکت محصول جدید
بدنسازی آموزش شنا
مرکز بابانوئل دات کام
اسپانیش یک بدنساز
آرایش 20 روزانه
لوکسینگ آموزش خیاطی
آموزش بدنسازی نگار
دانلود کلیک هزار وب
دانشنامه بدنساز
بدنساز پارسی
راهنما 24 خیاطی
آموزش شنا داغ
تیبا ایران خیاطی
ویلسون بابانوئل
بانوان پارسی دنیای لینک ها
باتلاق پارس وب هزار
ترد تکراری
نوا لوکس وب
تنها آموزش خیاطی
جهان صفر و یک گرگ
بدن :: بدنسازی تجارت نوین
آموزش بدنسازی تابلو
لی لی شاپ آموزش آرایشگری
پست های جدید
لینک های ویژه

چگونه می‌توان با حفظ وقار شکست خورد؟

شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 05:56
141چگونه می‌توان با حفظ وقار شکست خورد؟
چگونه می‌توان با حفظ وقار شکست خورد؟
چگونگی تصمیم‌گیری صحیح، یک موضوع پرطرفدار در مدیریت است. آن قدر پرطرفدار که در حقیقت موجب می‌شود ما چشمانمان را بر واقعیت الزام تصمیم‌گیری در مواقع شکست می‌بندیم.

بنابراین دانستن چگونه شکست خوردن به اندازه دانستن چگونگی به دست آوردن موفقیت مهم است. هنگامی ‌که با وقار متحمل شکست می‌شوید، می‌توانید خسارت های ناشی ازآن را محدود کنید و حتی می‌توانید از یک وضعیت منفی نکات مثبتی به دست آورید. در اینجا می‌گوییم چگونه این چنین عمل کنید:
به آن (شکست) اعتراف کنید:
در لحظه‌ای که متوجه شدید تصمیمات شما (تصمیماتی که فکر می‌کردید درست است) به تصمیماتی اشتباه بدل شده است و می‌توانند منجر به شکست شما شوند باید به آنها اعتراف کنید. بدترین کاری که ممکن است انجام دهید این است که بهانه‌گیری کنید و آن مشکل را برگردن شخص یا چیز دیگری بیندازید. همچنین شما می‌توانید با پذیرفتن مسوولیت تصمیمتان اعتماد به نفس و جایگاه خود را به همتایان خود نشان دهید.
با شکست کنار بیایید:
هیچ کس شکست را دوست ندارد و اغلب اوقات بعد از تجربه آن ، مهمترین چیزی که می‌خواهید از آن اجتناب کنید این است که خود را دروضعیتی برای شکست دوباره قراردهید. ممکن است در مورد «آزمون و خطاهای موجود در کسب و کار» حکایت های زیادی شنیده باشید. اما این حکایات در واقع درست هستند. ریسک، نتیجه طبیعی رشد است و بنابراین معنای وجود احتمال شکست است. این بخشی اجتناب‌ناپذیر از رشد یک کسب و کار است.
همین! هرچند مسلما گفتن این حرف‌ها از عمل به آنها بسیار ساده‌تر است. اما با داشتن این نکات در ذهن، شما می‌توانید در شکست خوردن موفق عمل کنید.
منبع: American Management Association