هزار وب

جک ، عکس ، سرگرمی و ...

هزار وب

جک ، عکس ، سرگرمی و ...

مصاحبه ای جذاب با مدیر یک کانال تلگرامی پر در آمد

مصاحبه ای جذاب با مدیر یک کانال تلگرامی پر در آمد در خواستگاری می‌گویم «وب مستر» هستم
چت‌های زیاد و بی مورد یکی از کارهای بیهوده‌ای است که قیامت می‌گوید حسابی وقتش را با آن تلف کرده است آنقدر که ۶ اکانت یاهو مسنجری که داشت همگی از آی‌.دی‌های مختلف پر شده بود و دیگر ظرفیت نداشت.« متاسفانه یکی از ناراحتی‌هایم این است که عمرم را سر همین چت کردن تلف کردم. رسیدم به جایی که کلا چت کردن را کنار گذاشتم. من خیلی درگیر اینترنت بودم و الان هیچ دوستی ندارم. 
در مهمانی‌های فامیلی شرکت می‌کردم ولی دوست درست و حسابی نداشتم. آن موقع‌ها فامیل ها و آشناها همیشه می‌گفتند مگر می‌شود از اینترنت پول در آورد؟ من برعکس بقیه هیچ وقت در کارم مشوق نداشتم. زمانی هم بوده که بیرون کار کنم. اما در حال حاضر شغلم همین کارهای اینترنتی است. 
مگر شما چطوری پول در می‌آورید؟ خب کانال هم یک رسانه است. من هم مدیر یک رسانه هستم. خانواده‌ام اوایل مخالف بودند می‌گفتند این کار آینده‌دار نیست البته راست هم می‌گفتند چون کار سازماندهی شده‌ای نیست ولی خب من درآمدم خوب است. خیلی مهم است آدم شغلش را دوست داشته باشد. من واقعا عاشق شغلم هستم ولی مادرم وقتی می‌رود خواستگاری باید برایشان حسابی توضیح بدهد وگرنه متوجه نمی‌شوند. 
بعضی ها که از همان پشت تلفن شغلم را نمی‌فهمند و فکر می‌کنند بیکارم و رد می‌کنند. (خنده) نام شغل ما «وب مستر» است.»
هر تبلیغ ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان درآمد
اولین حقوق مجازی قیامت از گذاشتن یک بنر در وبلاگش شروع می‌شود که در آمدش ماهی ۸ هزارتومان بود. بعد این موضوع در ادامه به فروش سریال‌های کره‌ای و جومونگ‌های مختلف می‌رسد: « یک زمانی سریال‌های کره‌ای بیننده زیادی داشت من هم رفتم و درخواست همکاری برای فروش دادم. اتفاقا خیلی هم فروختم و سود کردم.» 
قیامت درآمد ماهانه اش از تبلیغات اینترنتی را لو نمی‌دهد و فقط به دادن نرخ پست‌های تبلیغاتی در کانالش اشاره می‌کند: « درآمد را به زبان خودم نمی‌گویم اما حدودش را همه می‌دانند. تبلیغات در گیزمیز بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان است که تا سه هفته آینده رزو شده است. 
معمولا هم روزی ۲ تا تبلیغ بیشتر نمی‌گذارم. چون کیفیت کانال برایم خیلی مهم است. من آدم وسواسی هستم. آنقدر که در تمام این ۱۰ سال تنهایی کار کردم. 
خیلی‌ها در این چندسال به من گفتند دمتان گرم تیم‌تان خیلی خوب است و وقتی فهمیدند من تنهایی کار می‌کنم تعجب کردند. برای گذاشتن تبلیغات هم خیلی وسواس دارم. اینکه متنش چه چیزی باشد و یا چه زمانی منتشر شود برایم مهم است. 
بنابراین یکی از تبلیغات را شب قبل خواب و دیگری را هم ظهر قبل از ناهار می گذارم. در طول روز هم حدود ۳۰ تا تماس برای گذاشتن تبلیغ دارم که شاید جز دو تماس بقیه را جواب نمی‌دهم. 
چون اصلا نیازی به جواب دادن ندارم. حتی برخی هم می‌گویند باید برای تبلیغ قرارداد ببندیم که من اصلا چنین اعتقادی ندارم من در چت شماره کارت می‌فرستم آنها هم باید کارت به کارت کنند. 
حالا این تبلیغات برای برخی بازدهی خوب داشته پیام داده‌اند و گفتند که حلالت باشد. برخی هم فحش دادند و گفتند بازدهی برایشان نداشته است.» با اینکه آقای مدیر درآمدش را لو نمی‌دهد با یک حساب سرانگشتی می توان حدس زد که باید ماهیانه بالای ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد.
کانال یک میلیون نفری حدود یک میلیارد تومان می‌ارزد
اسم عجیب و غریب گیزمیز هم سوال بعدی ما می‌شود که این اسم از کجا می آید؟« من وقتی خواستم برای سایتم یک دامین بگیرم. اصرار داشتم که دات کام باشد. 
برای همین هرکلمه معنی داری که وارد می‌کردم پیش از من آن را گرفته بودند. هرکلمه بی‌معنی هم که وارد می کردم انگار به زبان‌های خارجی معنی داشت چون آن‌ها را هم گرفته بوند. 
تا اینکه کلمه «گیزمیز» به ذهنم رسید. به نظرم هم یک اسم فان بود و ۶حرف بیشتر نداشت. برای همین ثبتش کردم. بعد هم با ورود کانال به تلگرام این اسم را ادامه دادم.» 
درحین مصاحبه که منصور قیامت روبرویمان نشسته است در کانال تلگرامی‌اش پیام‌های جدیدی اضافه می‌شود و این موضوع سوال ما می‌شود: « من از قبل یک سری از پست‌ها را آماده می‌کنم و به تازگی همکار جدیدی به کار اضافه کرده‌ام که در غیاب من پست‌ها را در گیزمیز منتشر می‌کند. 
شما اگر یک نصفه روز از رقبایت جا بمانی دیگر جاماندی و بعد فایده‌ای ندارد. برخی کلی برای عضو جمع کردن پول‌های سنگین خرج می‌کنند. اما من به این کارها اعتقادی ندارم. یک بار هم سی هزارتومان برای تبلیغ دادم که هیچ فایده‌ای نداشت. 
من خبر دارم که شبکه‌های ماهواره‌ای یک میلیارد تومان پول می‌گیرند و یک کانال با یک میلیون عضو به شما می‌فروشند. بعضی هم با پست‌های غیراخلاقی سعی می‌کنند آدم جمع کنند. 
اما من پست‌هایم همه خانوادگی است و بیشتر عضوهایم هم به خاطر کپی و فوروارد پست‌هایم اضافه شده‌اند. اواسط رشدمان خیلی بالا بود و به روزی ۱۴هزارنفر رسیده بود. اما الان به ۷ هزارنفر در روز تقریبا رسیدیم. من وقتی شروع به کار کردم برخی کانال‌ها سی هزار فالوئر داشتند. »
پلیس فتا حواسش به همه چیز نیست
آقای قیامت می‌گوید که دوست دارد به عنوان یکی از مدیران پرطرفداران تلگرام با مسئولین وزارت ارتباطات تعامل داشته باشد و به گفته خودش اگر کاری از دستش برمی‌آید انجام دهد اما تاکنون هیچ کدام از مسئولین سراغش نیامدند: « به نظرمن باید این تعامل وجود داشته باشد اتفاقا من از پلیس فتا و فیلترینگ واقعا تقاضا می‌کنم که روی کانال‌های تلگرام و کارهای ما نظارت کنند. 
اگر جایی مشکلی پیش آمد تذکر بدهند. ماهم حتما به آن عمل می‌کنیم. اینطوری نباشد که بعد وارد عمل شوند. اتفاقا برخی کانال‌ها خیلی مستهجن هستند که باید فیلتر شوند. به نظرمن متاسفانه پلیس فتا حواسش به همه چیز نیست.»
با این حال آقای قیامت می‌گوید بسیاری از جامعه شناسان و دانشجویان و فعالان حوزه ارتباطان برای بررسی و تحقیق سراغش آمدند و از او درباره این کار پرس و جو کرده‌اند.
تلگرام فیلتر شود عین خیالم نیست!
با این همه فشار کاری و تبلیغات و درآمد چند ۱۰ میلیونی آقای قیامت یک ماشین «لیفان ۶۲» و یک گوشی «هوآوی» دارد که در طول مصاحبه فقط به خواست ما یک‌بار از جیبش بیرون می آورد. بارها هم تاکید می کند که این گوشی به دست بودن اصلا چیز خوبی نیست و زمانی که از پشت میز کارش بلند می‌شود دیگر خودش را با تلفن همراهش سرگرم نمی‌کند. 
قیامت اعتراف می‌کند که جز کارهای اینترنتی کار دیگری بلد نیست ولی از فیلتر شدن تلگرام هم هیچ ابایی ندارد: « من پیش از ورود به تلگرام داشتم از دنیای اینترنت می‌رفتم اما کانال، دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستم برای همین پابند شدم. 
خیلی‌ها به من می‌گویند اگر تلگرام فیلتر شود نمی‌ترسی؟ چون کانالت حیف است. من همیشه گفتم اگر فیلتر شد، حداقل یک خوبی دارد که به زندگی‌مان می‌رسیم؛ چون واقعا تمام وقتمان را از دست دادیم. 
من واقعا جوانی‌ام پای اینترنت رفت. اینترنت درک، شعور ودانشم را بالا برد. درآمد نسبتا مناسبی هم بدست آوردم. توانستم توانایی‌هایم را به خودم و بعد به دیگران ثابت کنم. 
اما مهم‌ترین نکته منفی‌اش این بود که اصلا نتوانستم جوانی کنم. من بخواهم مسافرت بروم با بدبختی سه روز جایی می‌روم و باید سریع برگردم. چون باید کانال را به روز کنم.اینطوری نمی‌شود زندگی کرد. 
اما تا زمانی که هستم به اعتبار و کیفیت کارم اهمیت می‌دهم. اگر گیزمیز را ول کنم اعتبار ۱۰ ساله ام کاملا خدشه‌دار می‌شود. 
منصور قیامت اگر موفق بوده به خاطر این است تمام وقت کار کرده . حالا اگر تلگرام فیلتر شود بزرگ‌ترین فایده‌اش این است که به زندگی‌مان می رسیم. من هم آدم طماعی از نظر مادی نیستم. کارم را هم کرده‌ام و همه فهمیده‌اند منصور قیامت می‌تواند.»

جانی جکسون چگونه رکورد اسکوات خود را افزایش دهیم

جانی جکسون چگونه رکورد اسکوات خود را افزایش دهیم؟ شنبه 15 آبان 1389

افزایش رکورد اسکوات با توصیه های جانی جکسون


بهترین روش برای اضافه کردن توان و قدرت به عضلات ران این است که فیبرهای تند انقباض را

درگیر کنید یعنی همان فیبرهایی که قدرت انفجاری می دهند و باعث استفاده از

وزنه های سنگین و تکرار های کم در اسکوات می شود. اسکوات استاندارد اصلی ترین

 حرکت برای قدرت عضلات ران است,چرا که اجازه میدهد با سنگین ترین وزنه ها کار کنید و

 این زیر بنای توان است (توان یعنی به کار بردن قدرت باحداکثر سرعت). ا

نواع دیگر اسکوات مثل اسکوات با جعبه و هاگ اسکوات نیاز به

 چند تکرار بیشتر در هرست دارند.این مدلها برای هدف قرار دادن عضلات مشابه از

زوایای مختلف موثرند و برای افزایش قدرت با استفاده از تنوع شدت کارایی دارند,کلید به

 حداکثر رساندن توسعه قدرتی عضلات با اسکوات این است که مطمئن شوید در بخش

 پایین حرکت,اندکی از حد موازات شدن رانها با زمین پایین تر می روید. این افزایش دامنه

حرکتی فیبرهای عضلانی بیشتری را به کار وادار میکند و در بلند مدت ریکاوری را قویتر میکند.

در برنامه تمرینی خود 2 ست 5 تکراری با وزنه های 100 و 140 کیلو اسکوات گرم کردنی انجام

 می دهم.زمانی که سراغ 3 ست اصلی می روم اول با 180 کیلو شروع می کنم در دومین

 ست 230 کیلو وزنه دارم و ست آخر را با 270 تا 295 کیلوگرم انجام میدهم.

از این روش افزایش وزنه می توانید ایده بگیرید. کلید این است که وزنه آنقدر سنگین باشد که

تکرار پنجم با همه توان بدن اجرا شود.اگر این چنین تمرین کنید فرم حرکات را رعایت کنید

افزایش توان خود را بعد از چند هفته شاهد خواهید بود. بنظر میرسد خیلی ها بعد از آنکه

هالتر را در حرکت اسکوات در دست میگیرند, بازوها و دستها را در حالت ریلکس قرار

می دهند, در حالی که اگر میخواهیدحداکثر وزنه ممکن را در اسکوات جابجا کنید باید

دستها را محکم زیر هالتر بگیرید. و در بخش مثبت حرکت باید حس کنید که شانه ها نیز

برای بالا بردن وزنه درگیر می شوند.

این تکنیک کمک می کند تا وزنه ها را سنگین تر کنید.بخش منفی حرکت را با دقت اجرا کنید

و پس از آن برای اجرای بخش مثبت حرکت درگیری عضلات بالاتنه و پایین تنه را همزمان

حس کنید.

 تمرین ران جکسون

حرکت                                             تکرار                                       ست

اسکوات                                            ۵                                            ۵

پرس پا                                          ۱۰-۸                                           ۴

اسکوات با جعبه                             ۱۰-۸                                          ۴

هاگ اسکوات                                  ۱۰                                             ۳ 

جلوپا                                         ۲۰-۱۵                                            ۳ 


اصول تبلیغات موثر

اصول تبلیغات موثر شاید سال‌هاست که برای کسب و کارتان زحمت می‌کشید اما هنوز هم، با وجود مشتریان زیاد، یک نام آشنا نشده‌اید. ممکن است فکر کنید محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید شایستگی چنین نامی را ندارد اما اشتباه می‌کنید. گناه ناآشنا بودن محصول‌تان را بر گردن خط تولید یا مجموعه‌ای که سازمان‌دهی کرده‌اید نیندازید؛ مقصر اصلی خود شمایید که هیچ وقت با صدای بلند نام کسب و کار و قدرت خارق‌العاده‌اش را به زبان نیاورده‌اید. تلاش ما در این صفحات همین است، اینکه به شما پرقدرت‌ترین بلندگوی جهان را هدیه کنیم تا تنها با اندکی هزینه بیشتر و کمی فکر و خلاقیت، بتوانید موفقیت کسب و کارتان را به توان 10 برسانید.

 
پوشک را به مادر بفروشید نه به نوزاد
در مورد چه موضوعی می‌خواهید تبلیغ کنید؟ قرار است یک پوشک بچه را معرفی کنید یا می‌خواهید در مورد یک جعبه مداد رنگی حرف بزنید؟ برای اینکه اطلاع‌رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت کنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف‌تان را انتخاب کنید. مهم نیست که چه کسانی مصرف‌کننده نهایی محصول شما هستند بلکه شما باید به خریداران اصلی محصول توجه کنید. مثلا وقتی آگهی یک پوشک بچه را طراحی می‌کنید، مصرف‌کننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند که به فکر پوشک‌شدن بچه‌های‌شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید که تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می‌کنند و همین طور سبک اطلاع رسانی‌تان را باید طوری انتخاب کنید که بتواند توجه یک مادر را به‌خود جلب کند و برایش جالب باشد.



دغدغه‌های خریدار را نشانه بگیرید
گذشته از انتخاب بهترین محلی که گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس‌تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. وقتی گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌تان را طوری طراحی کنید که به سوالات اصلی و همیشگی آن‌ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا کار می‌کند، پس اگر می‌خواهید به یک خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌اش کمک بگیرید و اگر می‌خواهید یک مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمرکز کنید.
 
با یک نگاه شکارش کنید
به‌طور کلی پیام تبلیغاتی موفق، پیامی است که می‌تواند در نخستین نگاه مخاطب را به‌خود جذب کند پس سعی کنید خیلی وارد حاشیه‌ها و جزئیات نشوید و یک تصویر یا جمله ساده را انتخاب کنید که با یک‌بار دیده شدن فهمیده می‌شود و در ذهن می‌ماند.  حالا وقت آن است که یک نقطه طلایی در تبلیغ‌تان وارد کنید؛ از قدرت احساسات و همذات‌پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغ‌تان استفاده کنید و او را درگیر آگهی‌ای کنید که مقابلش قرار دارد.



با مخاطب همزبان شوید
به مخاطب فخر نفروشید و نخواهید فهم و سوادتان را به رخش بکشید. با او به زبان خودش حرف بزنید و اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را درنظر بگیرید و اگر مدرس دانشگاه است، سال‌ها تلاش او را در محیط‌های علمی نادیده نگیرید. اجازه دهید که او خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.



برای مخاطب دانه بپاشید
استفاده از الفاظ را کنار بگذارید و گمان نکنید اگر نکته‌ای که در کسب و کارتان هست، در تبلیغ‌تان نیاید، دیگران شما را ضعیف فرض می‌کنند. بلکه سعی کنید در تبلیغ‌تان نقاط طلایی کسب و کار و تفاوت‌هایش با هم‌صنف‌های‌تان را مختصر و مفید روشن کرده و کاری کنید که مخاطب برای کسب اطلاعات تکمیلی خودش پیگیر شما باشد. فکر نکنید اگر وارد جزئیات شوید و خیلی حاشیه پردازی کنید، تبلیغ‌تان موفق می‌شود، بلکه برعکس. کوتاه حرف بزنید و تنها از شعارهای تکان‌دهنده و به یاد ماندنی کمک بگیرید.



تبلیغ‌تان را محک بزنید
تصور نکنید پیام یا تصویری که طراحی کرده‌اید، همیشه موفقیت آمیز پیش می‌رود. ممکن است تبلیغ شما نتواند از پس مخاطبان سخت‌گیر بر بیاید پس برای تجدید آن، اول ببینید آگهی‌های‌تان در دوره‌های قبل چقدر بازخورد به همراه داشته‌ و بعد برای تکرار شان اقدام کنید. شاید مجبور باشید شیوه تبلیغ‌تان را اصلاح کنید و شاید هم نیاز داشته باشید رسانه تبلیغاتی‌تان را تغییر دهید؛ پس فکر نکنید شکست یک تبلیغ به معنای شکست تمامی تبلیغات است.



به جای نوشتن نقاشی کنید
تحقیقات ثابت کرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری 2برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است. در واقع محققان این حوزه می‌گویند مردم چندان حوصله خواندن متن را ندارند و ترجیح می‌دهند با درک یک تصویر تاثیرگذار به سمت یک محصول یا خدمت بروند پس همانطور که گفتیم زیاد پرحرفی نکنید و سال‌ها تجربه‌تان را در یک متن به مخاطب ارائه کنید.



دایره‌المعارف نباشید
قرار نیست برای همه کس، همه چیز باشید. تکلیف‌تان را با خودتان روشن کنید؛ برای چه کسی حرف می‌زنید و قرار است مشکلی را حل کنید. اجازه دهید که موسسه‌های دیگر، باقی مشکلات را حل کنند و شما تنها تمرکزتان را روی یک موضوع بگذارید و برای جا انداختنش با کمک تبلیغات تلاش کنید.



با این 7 قلاب به ذهن مخاطب چنگ بزنید
1. اصلی‌ترین هدف کسب و کار شما چیست؟ دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه‌ای برسید؟ این موضوع به شما کمک می‌کند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی کنید.
2. حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف‌کننده‌تان توجه زیادی نکنید بلکه ببینید چه کسی مشتری اصلی محصول‌تان است و همان را مخاطب قرار دهید.
3. محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد کند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر کدام از حواس او که مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می‌توانید آن را قلقلک دهید.
4. پرحرفی نکنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی‌ترین حرف را به مختصرترین شکل بیان کنید.
5. انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ‌تان قدمی بردارد. این شمایید که باید سمت او بروید. پس هر جا که فکر می‌کنید جمع زیادی از گروه هدف‌تان آنجاست، تبلیغات‌تان را هم به آنجا ببرید.
6. همه حرف‌های‌تان را در یک پیام نزنید. بگذارید هر چند وقت یک بار با یک حرف تازه و یک شعار تازه به مخاطب‌تان نزدیک شوید.
7. شعار تبلیغاتی‌تان را با تصویر آن هماهنگ کنید. سعی کنید پیام‌های‌تان با هم هماهنگ باشند و پیام‌های متفاوت را برای فرصت‌های متفاوت بگذارید.