هزار وب

جک ، عکس ، سرگرمی و ...

هزار وب

جک ، عکس ، سرگرمی و ...

5استراتژی که شانس موفقیت شما را دو برابر کنند

آیا شما هم در تلاش برای رسیدن به اهداف جاه‌طلبانه خود هستید؟ حتما هم آن‌ها روی کاغذ آورده‌اید؛ تصمیم دارید که به ‌آن‌ها متعهد باشید؛ و هر روز زمانی صرف رویاهای خود می‌کنید. این کارها می‌توانند ابزار فوق‌العاده‌ای برای رساندن شما از موقعیت کنونی به جایگاهی باشند که در نظر دارید. اما به‌غیر از آن‌ها یک مورد دیگر هم هست که غالب افراد به آن توجهی نمی‌کنند: وقت خود را صرف افراد موفقی کنید که دوست دارید از نظر موفقیت به جایگاه آن‌ها برسید.

حالا به‌نظر شما چرا این کار می‌تواند مفید باشد؟ چون انسان‌ها از ابتدای پیدایش در قالب قبیله زندگی کرده‌اند و تلاش برای برقراری ارتباط و رابطه تبدیل به فرمی می‌شود که تلاش می‌کنیم در آن جا بیافتیم. این یک فرآیند ناخودآگاه است که کنترل کمی روی آن داریم و از آن‌جایی‌که ما در پی رسیدن به اهداف خود هستیم؛ این مسئله می‌تواند به‌عنوان کمک یا به‌عنوان یک عامل بازدارنده تلقی شود. 

 
برای رسیدن به آرزوها این 5 نکته کلیدی را به‌خاطر بسپارید
تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا داشتن یک گروه اجتماعی موفق تا این اندازه مؤثر است؟ از یک جهت گروه اجتماعی ما هنجاری است که کمک می‌کند تا خودمان را قضاوت کنیم. شاید به همین دلیل است که داشتن دو دوست خوب که هر دو چاق هستند و اضافه وزن دارند؛ می‌تواند احتمال بالا رفتن وزن شما را تا حدود 50 درصد افزایش دهد. ار طرف دیگر، شاید برای شما خنده‌دار باشد که دوستان‌تان خارج از خانه در حال خوردن سالاد در رسنوران باشند در حالی‌که شما در خانه جلوی تلویزیون نشسته‌اید و مشغول خوردن یک بسته بزرگ چیپس هستید.
۵ روش برای ایجاد توازن بیشتر بین کار و زندگی
از منظر دیگر اگر وقت خود را با افراد موفقی بگذرانید که توانسته‌اند به اهدافی که شما آرزوی آن‌ها را دارید برسند؛ کمک می‌کند تا رسیدن به آن‌ها برای شما ساده‌تر و امکان‌پذیرتر جلوه کند. شاید همیشه دوست داشتید کتاب بنویسید اما نمی‌دانستید که از کجا و با چه روشی شروع کنید اما به‌ناگهان با کسی رویرو می‌شوید که تصمیم دارند پیش‌نویس کتاب خود را در عرض شش ماه به اتمام برساند و می‌بینید که به این مهم  دست پیدا می‌کند. ناخودآگاه این احساس در ذهن شما تداعی می‌شود که خوب انجام این کار آن‌قدرها که فکر می‌کردید، سخت و دشوار نیست و با کمی تلاش شما هم می‌توانید به این هدف برسید. بعد از چند ماه می‌بینید که شما هم نوشتن آن‌چه در سر داشتید را به پایان رسانده‌اید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید: کسانی که به اهداف مدنظر شما رسیده‌اند، می‌توانند از لحاظ عملی راه‌های کاربردی زیادی را به شما معرفی کنند و در حقیقت به شما در رسیدن به همان اهداف کمک کنند. دلگرمی دادن؛ تشویق کردن و نصیحت کردن‌های ویژه و خاص همگی می‌تواند به شما کمک کند. حتی این افراد با اشخاص حرفه‌ای در تماس هستند که ممکن است علاقه داشته باشند به شما یاری برسانند یا شاید هم کار شما را به این افراد معرفی کنند و باعث تبلیغ و شناخته شدن‌تان شوند. هم‌چنین اگر روش غلطی را انتخاب کرده باشید و در مسیر نادرستی گام بردارید؛ آن‌ها به شما گوش‌زد خواهند کرد و به شما می‌گویند که در عوض چه کارهایی باید انجام دهید.

تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی
تبلیغات از طریق اینترنت با هدف بازاریابی، یکی از قوی ترین و موثرترین ابزار در تجارت الکتریک محسوب می گردد. هدف از مطرح کردن بحث بنرها در حوزه ی تبلیغات، بررسی شیوه های موجود در طراحی و ارائه بنرها در جهان و ایران و سپس مطالعه نقاط قوت و ضعف این روش می باشد.

روش تبلیغاتی بنر تاکنون رشد فزایتده ای داشته به طوری که طبق آمار سازمان بین المللی(IAB) در سال 2000 میلادی تبلیغات از طریق بنر 47 درصد کل تبلیغات آن لاین را تشکیل داده است. در آن زمان که بنر های تبلیغاتی در کشورهای پیشرفته رواج یافته بود، کشورهای در حال توسعه از جمله ایران به دلیل ضعف روابط عمومی در عرصه ی تجارت الکتریک و عدم اطمینان از کارایی این سیستم در رسیدن به اهداف مورد تطر در کشورهای متبوع تمایل چندانی برای سرمایه گذاری در این زمینه نداشتند هرچند کارامدی این سیستم در کشورهای توسعه یافته به اثبات رسیده بود اما با افزایش کاربران اینترنتی ایده ی بازاریابی از طریق اینترنت قوت گرفت تا بدین ئسیله شرکت های مختلف بتوانند محصولات خود را در معرض دید کاربران قرار داده و اقدام به جذب مشتری نمایند.
 

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی چیست؟
ازاریابی ایمیلی در اصل به معنای ساخت یک ارتباط است، ارتباطی که در نهایت منجر به اتفاق اتفادن رویدادی می‌شود که شما برای آن برنامه ریزی کرده‌اید (مثلاً فروش یک کالا). اما ابزار این ارتباط چیست؟ ابزار این ارتباط ایمیل یا رایانامه است که به عنوان یک خط ارتباطی بین شما و مخاطب شماست.

در هر زمینه‌ای، زمانی که استفاده از یک وسیله رو به فزونی گذاشت، هجوم به سمت آن برای بهره بردن از آن هم زیاد خواهد شد. با توجه به استفاده‌ی بسیار زیاد از ایمیل، شاید این یک مورد خوبی برای کسانی باشد که می‌خواهند بازاریابی الکترونیکی را تجربه کنند و مطمئناً هم اگر به طرز درست و صحیح اقدام کنند موفق خواهند بود.

در اصطلاح فنی، بازاریابی ایمیلی به ارسال نامه به صورت الکترونیکی در یک وسعت زیاد به تعداد زیادی کاربر رایانامه است که معمولاً از علاقه آنها با خبر هستیم. یعنی یک بازاریاب نمی‌تواند به توده‌ای از افراد که نمی‌داند آیا آنها می‌خواهند از او نامه‌ای را دریافت کنند یا خیر، ارسال نامه داشته باشد. که در این صورت این فرد اقدام به ارسال هرزنامه کرده است و غیر قانونی و غیر اخلاقی است.

اما خیلی اوقات لازم است که مثلاً با مشتری‌های قدیمی و کسانی که کسب و کار ما را می‌شناسند، بوسیله ایمیل رابطه‌ای برقرار کنیم که منجر به فروش یک کالای دیگری شود. اینجاست که اهمیت بازاریابی با ایمیل آشکار می‌شود.


زمانی که شما می‌خواهید ایمیلی را ارسال کنید، باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید و ببینید آیا دریافت کنندگان نامه‌ی شما به آن چیزی که شما برایشان می‌فرستید علاقه ای دارند یا خیر. در این صورت است که علاوه بر افزایش کیفیت بازاریابی شما، کسی را هم از کار خود آزرده نکرده اید. برای برقراری یک ارتباط قوی باید به علاقه کسانی که می‌خواهید برایشان نامه‌ای ارسال کنید، توجه ویزه‌ای نمایید.

از اصولی که بر این مبنا باید در بازاریابی خود استفاده کنید، گذاشتن یک پیوند در نامه‌های خود برای حذف اشتراک آنهاست. کسانی که نامه‌ی اول شما را دریافت می‌کنند، شاید دیگر نخواهند از شما نامه‌ی دیگری داشته باشند. پس بهتر است با کلیک بروی لغو عضویت، درخواست کنند از شما نامه‌ای دریافت نکنند. در غیر این صورت، اگر نامه ها به صورت توده ای و اجباری ارسال شوند، مطمئن باشید که فروشی نخواهید داشت و برای بلند مدت کسب و کار خود را بد نام می‌کنید.

شما در نامه هایی که ارسال می‌کنید، باید به عوامل زیادی توجه کنید تا توجه کاربران را به خود معطوف کنید. مراحل کار از علاقه مند شدن برای کلیک بروی ایمیل شما شروع می‌شود. آنها اول باید با دیدن عنوان و فرستنده‌ی نامه، علاقه مند به موضوع نامه‌ی شما شوند. پس از آن، باید با استفاده از فنون مختلف اقدام به جلب نظر آنها در متن یا گرافیک نامه کنید. این کار باعث می‌شود که در نهایت آنها کاری را که شما می‌خواهید را انجام دهند.

هدف بازاریابی ایمیلی

همیشه در بازاریابی ایمیلی هدف فروش محصول نیست. خیلی اوقات شاید اولویت کار شناخت علامت تجاری یک شرکت یا سازمان به عموم باشد که به صورت بازه زمانی بلندمدت باعث افزایش سود می‌شود. شاید شما با ارسال نامه‌های توده‌ای قصد عضویت در خبرنامه سایتتان را داشته باشید. که این مورد هم جزء موارد غیر مالی است. یا حتی با این کار خواستار افزایش بازدید سایت یا وبلاگ هستید. چیزی که مشخص است، این است که برای ارسال نامه در بازاریابی ایمیلی باید به هدف کار خیلی دقت کرد. اولین گامی که در این کار بر می‌دارید، تعیین هدف باشد. شما باید بدانید که از انجام این کار چه چیری می‌خواهید عاید شما شود.

پس از آن باید از ابزار مناسب استفاده کنید. امروزه اسکریپت و برنامه‌های تحت وب و تحت میز کار بسیاری برای امر بازاریابی ایمیلی وجود دارد که البته شاید خیلی از انها هم رایگان نباشند. ولی شما باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که به درد کار شما می‌خورد. البته حرفه‌ای بودن آن برنامه بازاریابی هم بسیار مهم است که از نکات ظریف و حساس بازاریابی تبعیت کند. در این سایت تعدادی از آنها معرفی می‌شود.

لیست ایمیل

به جمع آوری آدرس‌های ایمیل برای ارسال نامه های تبلیغاتی، ساخت لیست ایمیل می گویند. این اولین کاری است که باید انجام دهید. البته اگر شما بازاریابی ایمیلی خود را به یک شرکت دیگر بسپارید، آنها این کار را از قبل انجام داده اند. بهترین روش جمع آوری یک فهرست بلند والای ایمیل، استفاده از علایق اشخاص است که این کار سبب تقدیم نشانی ایمیل آنها به صورت داوطلبانه می‌شود.

زمانی که یک سایت راه اندازی می‌کنید، بهتر است در آن قسمتی را قرار دهید تا آنها در خبرنامه شما عضو شوند و محصولات و مقالات شما را در ایمیل خود دریافت کنند. بدین صورت آنها به صورت داوطلبانه از شما درخواست ایمیل کرده‌اند. حال شما می‌توانید از ای فهرست ایمیل به درستی استفاده کنید.

ارسال ایمیل انبوه

مفهوم ارسال ایمیل انبوه به این معنی نیست که شما به هر تعداد که دوست داشتید و به هر کسی که خواستید ایمیل بفرستید. این کار علاوه بر غیر اخلاقی بودن، سبب خراب شدن وجه حرفه‌ای شما هم می‌شود. شما باید ارسال را به صورت هدفمند انجام دهید و همانطور که گفته شد، تا جایی که امکان دارد، امکان لغو عضویت را در نامه‌های خود قرار دهید. هیچ چیز بدتر از این نیست که کسی به صورت اجباری ایمیل های تبلیغاتی شما را دریافت کند و چند تا فحش هم به شما بدهد.

برای ارسال می‌توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. حتماً تا به حال بسته های ارسال ایمیل و نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی بسیاری را دیده‌اید و اطلاعاتی در این باره کسب کرده اید. باید گفت، شما حتماً باید به کارایی آن اطمینان حاصل کنید و اصول اساسی را هم در نظر بگیرید.

عوامل موفقیت در بازاریابی ایمیلی

خیلی از عوامل هستند که به شما در موفقیت ایمیل مارکتینگ کمک می‌کنند. باید به آنها توجه کنید. مثلاً در نامه‌ی شما باید حتماً به جذاب و سبک بودن آن توجه کنید. اگر نامه ای که می‌فرستید، بی کیفیت و دارای اشتباهات املایی و دستور زبانی بسیاری باشد، چطور انتظار دارید که دریافت کننده به حرفه ای بودن شما شک نکند!

این یک یک مورد بود که باید در بازاریابی ایمیلی در نظر می‌گرفتید. شما باید به عنوان یک بازاریاب به آمار و ارقامی که از این کار بدست می‌آورید هم توجه کنید. با توجه به این آمار و ارقام است که می‌توانید فروش خود را در هر بار بالاتر از قبل ببرید. اگر الان از یک قالبی استفاده می‌کنید که باعث کاهش تعداد باز شدن نامه ها توسط خوانندگان شد، شما باید به این مورد توجه کنید که مواردی که در این قالب استفاده شده است، اصلاً جذاب و کارا نمی باشد و شما باید از یک قالب و طرح رنگ بندی دیگری استفاده کنید. این یک نمونه از استفاده آمار و ارقامی بود که معمولاً می‌توانید با همان نرم افزار ارسال کننده ایمیل بدست آورید.

در نهایت برای شروع ما به شما آموزش‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که سبب افزایش اطلاعات شما در زمینه بازاریابی می‌شود. بهتر است اول کار، با تمام فنون آشنا شوید و یادگیری را از همین جا شروع کنید. این سایت به شما محصولات خوبی را برای بازاریابی ایمیلی به شما توصیه می‌کند که سعی شده است کالاها از اعتبار و کیفیت خوبی برای شما برخوردار باشد. برخی از کالاها آموزشی هستند که شدیداً توصیه می‌شود قبل از شروع کار ایمیل مارکتینگ از آنها استفاده کنید. برخی دیگر ابزارهای ارسال ایمیل گروهی اند، که روی هم رفته باعث افزایش فروش و موفقیت شما در امر بازاریابی می‌شوند.

مصاحبه ای جذاب با مدیر یک کانال تلگرامی پر در آمد

مصاحبه ای جذاب با مدیر یک کانال تلگرامی پر در آمد در خواستگاری می‌گویم «وب مستر» هستم
چت‌های زیاد و بی مورد یکی از کارهای بیهوده‌ای است که قیامت می‌گوید حسابی وقتش را با آن تلف کرده است آنقدر که ۶ اکانت یاهو مسنجری که داشت همگی از آی‌.دی‌های مختلف پر شده بود و دیگر ظرفیت نداشت.« متاسفانه یکی از ناراحتی‌هایم این است که عمرم را سر همین چت کردن تلف کردم. رسیدم به جایی که کلا چت کردن را کنار گذاشتم. من خیلی درگیر اینترنت بودم و الان هیچ دوستی ندارم. 
در مهمانی‌های فامیلی شرکت می‌کردم ولی دوست درست و حسابی نداشتم. آن موقع‌ها فامیل ها و آشناها همیشه می‌گفتند مگر می‌شود از اینترنت پول در آورد؟ من برعکس بقیه هیچ وقت در کارم مشوق نداشتم. زمانی هم بوده که بیرون کار کنم. اما در حال حاضر شغلم همین کارهای اینترنتی است. 
مگر شما چطوری پول در می‌آورید؟ خب کانال هم یک رسانه است. من هم مدیر یک رسانه هستم. خانواده‌ام اوایل مخالف بودند می‌گفتند این کار آینده‌دار نیست البته راست هم می‌گفتند چون کار سازماندهی شده‌ای نیست ولی خب من درآمدم خوب است. خیلی مهم است آدم شغلش را دوست داشته باشد. من واقعا عاشق شغلم هستم ولی مادرم وقتی می‌رود خواستگاری باید برایشان حسابی توضیح بدهد وگرنه متوجه نمی‌شوند. 
بعضی ها که از همان پشت تلفن شغلم را نمی‌فهمند و فکر می‌کنند بیکارم و رد می‌کنند. (خنده) نام شغل ما «وب مستر» است.»
هر تبلیغ ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان درآمد
اولین حقوق مجازی قیامت از گذاشتن یک بنر در وبلاگش شروع می‌شود که در آمدش ماهی ۸ هزارتومان بود. بعد این موضوع در ادامه به فروش سریال‌های کره‌ای و جومونگ‌های مختلف می‌رسد: « یک زمانی سریال‌های کره‌ای بیننده زیادی داشت من هم رفتم و درخواست همکاری برای فروش دادم. اتفاقا خیلی هم فروختم و سود کردم.» 
قیامت درآمد ماهانه اش از تبلیغات اینترنتی را لو نمی‌دهد و فقط به دادن نرخ پست‌های تبلیغاتی در کانالش اشاره می‌کند: « درآمد را به زبان خودم نمی‌گویم اما حدودش را همه می‌دانند. تبلیغات در گیزمیز بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان است که تا سه هفته آینده رزو شده است. 
معمولا هم روزی ۲ تا تبلیغ بیشتر نمی‌گذارم. چون کیفیت کانال برایم خیلی مهم است. من آدم وسواسی هستم. آنقدر که در تمام این ۱۰ سال تنهایی کار کردم. 
خیلی‌ها در این چندسال به من گفتند دمتان گرم تیم‌تان خیلی خوب است و وقتی فهمیدند من تنهایی کار می‌کنم تعجب کردند. برای گذاشتن تبلیغات هم خیلی وسواس دارم. اینکه متنش چه چیزی باشد و یا چه زمانی منتشر شود برایم مهم است. 
بنابراین یکی از تبلیغات را شب قبل خواب و دیگری را هم ظهر قبل از ناهار می گذارم. در طول روز هم حدود ۳۰ تا تماس برای گذاشتن تبلیغ دارم که شاید جز دو تماس بقیه را جواب نمی‌دهم. 
چون اصلا نیازی به جواب دادن ندارم. حتی برخی هم می‌گویند باید برای تبلیغ قرارداد ببندیم که من اصلا چنین اعتقادی ندارم من در چت شماره کارت می‌فرستم آنها هم باید کارت به کارت کنند. 
حالا این تبلیغات برای برخی بازدهی خوب داشته پیام داده‌اند و گفتند که حلالت باشد. برخی هم فحش دادند و گفتند بازدهی برایشان نداشته است.» با اینکه آقای مدیر درآمدش را لو نمی‌دهد با یک حساب سرانگشتی می توان حدس زد که باید ماهیانه بالای ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد.
کانال یک میلیون نفری حدود یک میلیارد تومان می‌ارزد
اسم عجیب و غریب گیزمیز هم سوال بعدی ما می‌شود که این اسم از کجا می آید؟« من وقتی خواستم برای سایتم یک دامین بگیرم. اصرار داشتم که دات کام باشد. 
برای همین هرکلمه معنی داری که وارد می‌کردم پیش از من آن را گرفته بودند. هرکلمه بی‌معنی هم که وارد می کردم انگار به زبان‌های خارجی معنی داشت چون آن‌ها را هم گرفته بوند. 
تا اینکه کلمه «گیزمیز» به ذهنم رسید. به نظرم هم یک اسم فان بود و ۶حرف بیشتر نداشت. برای همین ثبتش کردم. بعد هم با ورود کانال به تلگرام این اسم را ادامه دادم.» 
درحین مصاحبه که منصور قیامت روبرویمان نشسته است در کانال تلگرامی‌اش پیام‌های جدیدی اضافه می‌شود و این موضوع سوال ما می‌شود: « من از قبل یک سری از پست‌ها را آماده می‌کنم و به تازگی همکار جدیدی به کار اضافه کرده‌ام که در غیاب من پست‌ها را در گیزمیز منتشر می‌کند. 
شما اگر یک نصفه روز از رقبایت جا بمانی دیگر جاماندی و بعد فایده‌ای ندارد. برخی کلی برای عضو جمع کردن پول‌های سنگین خرج می‌کنند. اما من به این کارها اعتقادی ندارم. یک بار هم سی هزارتومان برای تبلیغ دادم که هیچ فایده‌ای نداشت. 
من خبر دارم که شبکه‌های ماهواره‌ای یک میلیارد تومان پول می‌گیرند و یک کانال با یک میلیون عضو به شما می‌فروشند. بعضی هم با پست‌های غیراخلاقی سعی می‌کنند آدم جمع کنند. 
اما من پست‌هایم همه خانوادگی است و بیشتر عضوهایم هم به خاطر کپی و فوروارد پست‌هایم اضافه شده‌اند. اواسط رشدمان خیلی بالا بود و به روزی ۱۴هزارنفر رسیده بود. اما الان به ۷ هزارنفر در روز تقریبا رسیدیم. من وقتی شروع به کار کردم برخی کانال‌ها سی هزار فالوئر داشتند. »
پلیس فتا حواسش به همه چیز نیست
آقای قیامت می‌گوید که دوست دارد به عنوان یکی از مدیران پرطرفداران تلگرام با مسئولین وزارت ارتباطات تعامل داشته باشد و به گفته خودش اگر کاری از دستش برمی‌آید انجام دهد اما تاکنون هیچ کدام از مسئولین سراغش نیامدند: « به نظرمن باید این تعامل وجود داشته باشد اتفاقا من از پلیس فتا و فیلترینگ واقعا تقاضا می‌کنم که روی کانال‌های تلگرام و کارهای ما نظارت کنند. 
اگر جایی مشکلی پیش آمد تذکر بدهند. ماهم حتما به آن عمل می‌کنیم. اینطوری نباشد که بعد وارد عمل شوند. اتفاقا برخی کانال‌ها خیلی مستهجن هستند که باید فیلتر شوند. به نظرمن متاسفانه پلیس فتا حواسش به همه چیز نیست.»
با این حال آقای قیامت می‌گوید بسیاری از جامعه شناسان و دانشجویان و فعالان حوزه ارتباطان برای بررسی و تحقیق سراغش آمدند و از او درباره این کار پرس و جو کرده‌اند.
تلگرام فیلتر شود عین خیالم نیست!
با این همه فشار کاری و تبلیغات و درآمد چند ۱۰ میلیونی آقای قیامت یک ماشین «لیفان ۶۲» و یک گوشی «هوآوی» دارد که در طول مصاحبه فقط به خواست ما یک‌بار از جیبش بیرون می آورد. بارها هم تاکید می کند که این گوشی به دست بودن اصلا چیز خوبی نیست و زمانی که از پشت میز کارش بلند می‌شود دیگر خودش را با تلفن همراهش سرگرم نمی‌کند. 
قیامت اعتراف می‌کند که جز کارهای اینترنتی کار دیگری بلد نیست ولی از فیلتر شدن تلگرام هم هیچ ابایی ندارد: « من پیش از ورود به تلگرام داشتم از دنیای اینترنت می‌رفتم اما کانال، دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستم برای همین پابند شدم. 
خیلی‌ها به من می‌گویند اگر تلگرام فیلتر شود نمی‌ترسی؟ چون کانالت حیف است. من همیشه گفتم اگر فیلتر شد، حداقل یک خوبی دارد که به زندگی‌مان می‌رسیم؛ چون واقعا تمام وقتمان را از دست دادیم. 
من واقعا جوانی‌ام پای اینترنت رفت. اینترنت درک، شعور ودانشم را بالا برد. درآمد نسبتا مناسبی هم بدست آوردم. توانستم توانایی‌هایم را به خودم و بعد به دیگران ثابت کنم. 
اما مهم‌ترین نکته منفی‌اش این بود که اصلا نتوانستم جوانی کنم. من بخواهم مسافرت بروم با بدبختی سه روز جایی می‌روم و باید سریع برگردم. چون باید کانال را به روز کنم.اینطوری نمی‌شود زندگی کرد. 
اما تا زمانی که هستم به اعتبار و کیفیت کارم اهمیت می‌دهم. اگر گیزمیز را ول کنم اعتبار ۱۰ ساله ام کاملا خدشه‌دار می‌شود. 
منصور قیامت اگر موفق بوده به خاطر این است تمام وقت کار کرده . حالا اگر تلگرام فیلتر شود بزرگ‌ترین فایده‌اش این است که به زندگی‌مان می رسیم. من هم آدم طماعی از نظر مادی نیستم. کارم را هم کرده‌ام و همه فهمیده‌اند منصور قیامت می‌تواند.»

جانی جکسون چگونه رکورد اسکوات خود را افزایش دهیم

جانی جکسون چگونه رکورد اسکوات خود را افزایش دهیم؟ شنبه 15 آبان 1389

افزایش رکورد اسکوات با توصیه های جانی جکسون


بهترین روش برای اضافه کردن توان و قدرت به عضلات ران این است که فیبرهای تند انقباض را

درگیر کنید یعنی همان فیبرهایی که قدرت انفجاری می دهند و باعث استفاده از

وزنه های سنگین و تکرار های کم در اسکوات می شود. اسکوات استاندارد اصلی ترین

 حرکت برای قدرت عضلات ران است,چرا که اجازه میدهد با سنگین ترین وزنه ها کار کنید و

 این زیر بنای توان است (توان یعنی به کار بردن قدرت باحداکثر سرعت). ا

نواع دیگر اسکوات مثل اسکوات با جعبه و هاگ اسکوات نیاز به

 چند تکرار بیشتر در هرست دارند.این مدلها برای هدف قرار دادن عضلات مشابه از

زوایای مختلف موثرند و برای افزایش قدرت با استفاده از تنوع شدت کارایی دارند,کلید به

 حداکثر رساندن توسعه قدرتی عضلات با اسکوات این است که مطمئن شوید در بخش

 پایین حرکت,اندکی از حد موازات شدن رانها با زمین پایین تر می روید. این افزایش دامنه

حرکتی فیبرهای عضلانی بیشتری را به کار وادار میکند و در بلند مدت ریکاوری را قویتر میکند.

در برنامه تمرینی خود 2 ست 5 تکراری با وزنه های 100 و 140 کیلو اسکوات گرم کردنی انجام

 می دهم.زمانی که سراغ 3 ست اصلی می روم اول با 180 کیلو شروع می کنم در دومین

 ست 230 کیلو وزنه دارم و ست آخر را با 270 تا 295 کیلوگرم انجام میدهم.

از این روش افزایش وزنه می توانید ایده بگیرید. کلید این است که وزنه آنقدر سنگین باشد که

تکرار پنجم با همه توان بدن اجرا شود.اگر این چنین تمرین کنید فرم حرکات را رعایت کنید

افزایش توان خود را بعد از چند هفته شاهد خواهید بود. بنظر میرسد خیلی ها بعد از آنکه

هالتر را در حرکت اسکوات در دست میگیرند, بازوها و دستها را در حالت ریلکس قرار

می دهند, در حالی که اگر میخواهیدحداکثر وزنه ممکن را در اسکوات جابجا کنید باید

دستها را محکم زیر هالتر بگیرید. و در بخش مثبت حرکت باید حس کنید که شانه ها نیز

برای بالا بردن وزنه درگیر می شوند.

این تکنیک کمک می کند تا وزنه ها را سنگین تر کنید.بخش منفی حرکت را با دقت اجرا کنید

و پس از آن برای اجرای بخش مثبت حرکت درگیری عضلات بالاتنه و پایین تنه را همزمان

حس کنید.

 تمرین ران جکسون

حرکت                                             تکرار                                       ست

اسکوات                                            ۵                                            ۵

پرس پا                                          ۱۰-۸                                           ۴

اسکوات با جعبه                             ۱۰-۸                                          ۴

هاگ اسکوات                                  ۱۰                                             ۳ 

جلوپا                                         ۲۰-۱۵                                            ۳